
Модний одяг, був не тільки засобом соціальної принележності, але і давала можливість для самовираження. У журналах мод можна було прочитати, що правильної, або неправильної анери оягатися, більше не існує. Відмови від чітких правил і стандартів. Хоча, якщо озрнутися на моду того часу з сьогоднішнього дня, то вона зовсім незвчинайна для нас і тим більше позбавлена смаку, в нії незважаючи на елегантність і запевнення про відсутність стильової єдності, все одн чітко простежується єдиний стиль 1970-х років.
Важливими також залишалися широкі брюки, блузки та сукні. 70-е — розквіт комбінезонів, штанів і суконь з глибокими вирізами. Разом з ними взували взуття (чоботи і сандалі) на високій платформі. Часто вони були чорного кольору і лаковані.
Крім самовираження дуже важливою залишалася практичність, саме тому складалися так звані базові гардероби, куди входило по декілька поєднаних між собою елементів.
70-е відзначені роботою «королеви трикотажу», парижанки Соні Ракель, яка в основному шила светри та кардигани, що відрізняються особливою зручністю.
Незважаючи на те, що багато хто вважають моду
цього періоду проявом поганого смаку, вона назавжди залишила яскравий слід в історії.
Наступне десятиліття ознаменоване відмовою що-небудь приховувати. Одяг облягала всі вигини тіла, міні-спідниці підкреслювали стрункі ноги, глибокі декольте підкреслювали груди, а лосини були настільки яскраві, що від них неможливо було відвести погляд. До них дівчата підбирали найбільш яскраву і об’ємну біжутерію, яку тільки могли знайти.
На відміну від 70-х стиль яскраво ділився на високу і демократичну моду. Перша відрізнялася акуратною вишивкою, у другій панували хаос і панк.
Саме виразом панк-стилю стали варені і стрейчеві джинси, спідниці вище коліна, шкірянки, дощовики і футболки з принтами-написами.
Все, що було нестандартно, оригінально, було модно в 80-е, як, наприклад, моделі з нотками деконструктивізму від Вів’єн Вествуд, Жана-Поля Готьє або Йоджі Ямамото.
Комментариев нет:
Отправить комментарий